W dniu od 3.09- 7.09 2018r odbyła się 5- dniowa wycieczka do następujących miejscowości Lublina , Sandomierza i Kazimierza Dolnego. W Lublinie zwiedziliśmy Lubelski zamek oraz Kaplice Św. Trójcy to są największe zabytki tego miasta. Natomiast do największych atrakcji tego miasta zaliczamy Stare Miasto przez które przechodzimy od zamku przez Bramę Grodzką i rynek z trybunałem aż do Bramy Krakowskiej symbolu Lublina. W Lublinie osoby które mogły poszły do miejsca gdzie mogli zobaczyć jak powstaje lemoniada którą mogliśmy później skosztować w knajpce Browar. Następnie pojechaliśmy do Sandomierza byliśmy tam w tzw Świecie Ojca Mateusza gdzie mieliśmy okazję zobaczyć figury woskowe bohaterów serialu, Ojca Mateusza czyli Artura Żmijewskiego , Policjanta Oresta Możejko (Piotr Polk) Aspiranta Mieczysława Nocula ( Michał Piela) i wielu innych. Mogliśmy zobaczyć oprawę z serialu Komisariat Policji oraz kuchnię w której urzęduje Natalia gospodyni księdza Mateusza. Widzieliśmy także kościół gdzie ksiądz Mateusz odprawia mszę który tak naprawdę znajduję się pod Warszawą. Przechodziliśmy także uliczkami którymi w serialu codziennie on przejeżdża rowerem i pomaga policji rozwiązywać skomplikowane sprawy kryminalne. Zwiedzenie tego miejsca zrobiło na nas ogromne wrażenie. Po zwiedzeniu Lublina i Sandomierza pojechaliśmy do kolejnego pięknego miasta Kazimierza dolnego w którym mieliśmy okazje płynąć statkiem Celina i zobaczyć piękne widoki. Większość osób które mogły i miały siły udała się na wzgórze Trzech Krzyży   gdzie musieli pokonać 300 schodów ale widoki były za to piękne. Cały Kazimierz był piękny zwłaszcza rynek. Wycieczka udana.